tirsdag 7. juni 2011

Reisefeber!

Det er kanskje litt tidlig å ha det nå, men jeg har så reisefeber! Kan vel si at jeg har hatt det veldig lenge, men fikk det enda mer i dag nå når jeg har skrevet ut billettene og skal hente kofferten etterpå :)

Nå er det bare 1 uke og 1 dag igjen til vi reiser, så tiden kan gjerne fly avsted de neste dagene! På fredag reiser vi som sagt hjem og blir borte til august, så har en del og gjøre her, så tror tiden vil gå ganske fort :)

I går når jeg la meg begynte jeg å tenke på at jeg skal skrive om Svalbard her, så jeg skrev ned noen ord på mobilen min. Men jeg tenkte å fortsette på det når jeg kom hjem, for der har jeg dagboken jeg skrev mens jeg var der, så da blir det litt mer utfyllende det jeg skriver. Det er en stund siden jeg var der, så mye som dessverre har gått i glemmeboken. Men følg med, det kommer om ikke alt for lenge :)



Nå skal jeg ned og hente kofferten og begynne å småpakke litt, mens Erik skal lese til eksamen han har på fredag :) 

Ha en fin tirsdag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...