onsdag 8. juni 2011

Pizzasnurrer og lakking av negler :)

I dag har det faktisk vært en veldig aktiv dag! Jeg startet dagen med å sette på en maskin med klær, så laget jeg pizzasnurrer og ble med Anne Line på ekspert med dataen hennes. Innimellom der tok jeg også ned klær og hang opp den maskinen jeg satte på. Nå i kveld har jeg lakket neglene mine og gjort dem klare for syden besøk :)

Ble de ikke fine?

Pizzasnurrene mine ble gode, men tror hjernen min virkelig har tatt sommerferie! For det første hadde vi ikke mer bakepapir igjen, så jeg måtte løpe på butikken, men før det så gjorde jeg alt klart til at jeg bare kunne skjære pizzasnurrene i biter og legge dem på stekebrettet. Når jeg kom tilbake så hadde den hevet såppas mye, at den ble helt umulig og jobbe med og pizzasnurrene ikke liknet på pizzasnurrer. Og for det andre, så glemte jeg å ha på ost når jeg stekte dem, så jeg måtte sette dem inn igjen en gang til for at osten skulle smelte! Herregud altså! Men både Erik og Anne Line likte dem, så det var da enda godt! 



Nå skal jeg og Erik kose oss med film og kakao før vi finner sengen ettervært :)

PS! Bare 7 dager igjen til Tyrkia!!!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...