mandag 1. oktober 2012

Suuper helg!

Denne helgen har gått så alt for fort at det skulle ikke vært lov en gang! Hvor blir tiden av?? 

På fredag koste jeg meg hjemme sammen med de jeg bor med, vi laget pizza og koste oss med alt det som gikk på TV. Fredag er jo den ultimate tv kvelden etter min mening :) 

På lørdag var jeg først med Anne Line til Althea og besøkte babyen som var en uke gammel, lille Maya var bare helt fantastisk skjønn! Blir jo nesten verpesjuk når man ser slike små nurk! Sendte bilde til mamma og skrev jeg ble verpesjuk, men da fikk jeg streng beskjed om å legge fra meg babyen, for hun var alt for ung til å bli bestemor!! Haha! 
Lørdagskveld ble tilbragt sammen med mine tre søte samboere, Edle feiret bursdagen sin litt så de koste seg med vin før Edle og Marianne stakk ut på byen. Stine og jeg koste oss hjemme med Magic Mike og dansing til langt ut på natten ♥ Må si det er en herlig gjeng jeg har flyttet sammen med 

Går en god del i strikking om dagen også :) 

I dag har meste av dagen gått til fotografering sammen med tre søte jenter fra klassen ♥ Vi hadde det utrolig morsomt foran kameraet og det ble mange fine bilder :) Gode minner å se tilbake på 

Lene, Marianne, Anne Line og meg :) 

Hva har du gjort i helgen? 

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder av dere :) hvem er det som har tatt dem? og de bildene av deg er det noe du får kjøpt igjen eller for dem var jo veldig fine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ei jeg gikk i klasse med før som har tatt de! Ja, om man vil kjøpe de så er ikke det noe problem :)

      Slett
  2. Sitter her i titter i bloggen din :-)
    så plutselig - hmm henne kjenner jeg da :-)
    ( Lene )
    så morsomt :-)
    veldig flott bilde :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy da :) Koselig du titter innom bloggen og legger igjen en kommentar :) Bilde er kjempe fint syns jeg også :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...