mandag 1. oktober 2012

Pakke i posten!

I dag fikk jeg endelig hentet pakken jeg skulle få av pappa.. Jeg fikk hentelapp på lørdag, men da rakk jeg ikke hente den, så da gjorde jeg det etter skolen i dag! 


Jeg spurte pappa om jeg kunne få prøve lypsylen som han selger, og det skulle jeg få lov til vettu og den skulle han sende i posten til meg. Så må si jeg ble litt overrasket når jeg fikk hentelapp, den er jo ikke så stor liksom.. Men når jeg åpnet pakken var det jo andre honningprodukter også! Snille pappa 

Her er det lypsyl, propolis og sommerhonning :) 

For mer informasjon om produktene, besøk Ringsaker honning sin blogg! Lik gjerne siden dems på facebook også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...