onsdag 3. oktober 2012

Ønskeliste nr 2!

Jeg har kommet på litt flere ønsker til bursdagen min, så istedet for å bare oppdatere den andre, som jeg skrev at jeg skulle, så lager jeg heller en ny. Denne gangen er det ikke så mange ønsker, men de er dyre. Det er ting jeg på en måte ikke trenge, men samtidig ønsker meg eller bare ønsker å bytte ut. 

Her kommer ønskelisten :) 


Grunne til at pc og mobil står på ønskeliste er fordi pc'en min har ikke vært helt god fra dag en. Nå må jeg feste laderen til skjermen for at den skal lade og musen begynner å svikte litt i ny og ned. Mobile min har blitt helt merkelig i det siste, så jeg må ofte skru den av og på for at den skal funke + at det er sprekk i skjermen på den ;) 

Og hvis du lurer på hvilke Disney Klassikere jeg ønsker meg, så sjekk ut samlingen min HER

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker også Ipad hvit!!:) Gleder meg, det er bare 8 dager til bursdagen min:D

    SvarSlett
  2. Men du snuppa mi..det er vel reklamasjon både på pc og tlf din..og du har vel forsikring så du burde sjekke opp litt der assa før du kjøper nytt :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...