onsdag 31. oktober 2012

Vondt over alt!

Nå er det vel kanskje på tide med ett nytt innlegg her.. Er alt for lenge siden sist, men jeg har bare ikke hatt blogg lyst også har jeg vært noen dager i Tyskland(skriver om det senere). 

Men tilbake til overskriften.. Jeg er seriøst støl i alle musklene i kroppen tror jeg, det virker ihvertfall slik. Jeg og Stine, hun ene jeg bor med, har begynt med 30 days shred og skal begynne på dag 3 i dag! Bare det å skulle reise seg fra sofaen kan bli et problem, da alle musklene bare stritter i mot. Så jeg og Stine går rundt her som to zombier om dagen og synes egentlig veldig synd på oss selv!

Ingrid Bjørnov - Støl - Syns denne sangen passet her! 

Opplegget har gått greit hittil.. Litt tungt å starte, men det går veldig greit når vi først kommer igang. Vi har skrevet en kontrakt, som vi har skrevet under på og laget en skjema som vi krysser av på for hver gang, dette skal hjelpe oss å holde motivasjonen oppe :) Vi har også tatt før bilder, så kan vi se om vi ser forandringer etter 30 dager. 


Har du prøvd 30 days shred? 
Klarte du å fullføre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...