torsdag 4. oktober 2012

Høstbilder!

Når jeg gikk hjem i går gikk det virkelig opp for meg at høsten har kommet. Regnet bøttet ned, trærne begynner å få alle mulig slags vakre farger og det var kaldt i luften. 

Et høstmotiv er et veldig fint motiv for kameraet spør du meg, med alle de vakre fargene som kommer frem! Jeg liker egentlig høsten, ser man bort ifra alt regnet. Det begynner å bli mørkt på kveldene og man vil bare krype under pleddet med strikketøyet og en te-kopp :). 

Så på vei hjem fra skolen fant jeg frem mobilkameraet og knipset noen bilder. 





Det er ikke den beste kvaliteten siden de blir tatt med mobilen, men jeg syns bildene ble veldig fine allikevel! 

Hva syns du om bildene? 
Er du glad i høsten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...