onsdag 3. oktober 2012

Snart hjem!

Nå skal jeg endelig snart hjem en tur for å møte familien min igjen! På fredag setter jeg meg på nattoget fra Bergen og ankommer Hamar kl 09.00 lørdagsmorgen :) Da står enten mormor eller mamma og venter på meg! Gleder meg til å se de igjen, føles ut som det er en evighet siden! 

Når jeg kommer hjem er planen å bare kose meg og slappe av, men jeg skal også feire bursdagen min. Jeg har bursdag 25 oktober, og nå er den eneste muligheten jeg har til å reise hjem før jul for å feire den. Det skal visst også være bursdagsfeiring for søskenbarna mine også, så det blir nok en fin uke hjemme tenker jeg! 

Hjemme i vinter :) 

Følg meg veldig gjerne på facebook :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...