torsdag 4. oktober 2012

Sokkemysteriet - FERDIG!

Dere husker jeg har skrevet om sokkemysteriet i noen innlegg tidligere, da strikket jeg en sokk som var hvit og grå. Jeg er ferdig med den, men den ble alt for stor, så jeg begynte på en i lilla og rosa, som er i et annet garn. Jeg er nå ferdig med den ene sokken, og den ble akkurat passe til meg. 

Jeg syns den ble kjempe fin og mønsteret på sokken er bare helt fantastisk, tror faktisk jeg aldri har sett så fine sokker noen gang. Og da er det jo ekstra gøy at jeg klarer å strikke de selv :) 

Syns fargene passet godt sammen og er utrolig fornøyd med den, nå gleder jeg meg til å starte på den andre! 

Jeg må også skryte litt til av meg selv! For en stund tilbake så strikket jeg jo uglesokker på bestilling, og nå har hun som skulle ha de fått de. Hun la ut bilde på facebook og de passet helt perfekt. Det er så utrolig gøy å se at det man lager kan gjøre andre så glad :) 


Hva syns du om sokkene?? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...