onsdag 10. oktober 2012

Høstferie!

Denne uken er jeg hjemme på høstferie hos mamma. Jeg kom hjem lørdagsmorgen kl 9, da var jeg endelig ferdig med en litt for lang togtur! 

Koser seg i solen, gode pusen min <3

Så langt har det vært en veldig bra høstferie, jeg har storkost meg hjemme med familien og det fine høstværet som er her på Østlandet. Jeg har vært med mormor å hjulpet henne på kirkegården, malt gravsteinen til oldeforeldrene mine(ikke noe jeg skal bli når jeg blir stor), vi har også lagt på gran på søsteren min sin grav :) Nå ble gravene dere så fine for høsten :)

Hvil i fred storesøster <3

På søndag var det bursdag for søskenbarna mine, så da ble det masse gode kaker. De fikk masse fint og ble utrolig glade for gavene sine. Etter (Les: midt i) bursdagen reiste jeg, mamma, bestefar, mormor og Arne på Biri for å se på Storm(hesten mamma rir) trave. Dessverre gikk ikke det veldig bra, da han begynte å galoppere, men men! Det var da gøy :) 

Solnedgang på Biri travbane! 

I kveld skal jeg på kino å se Kontiki sammen med mormor og Arne, så det blir koselig tenker jeg :) 

Har du høstferie denne uka? 
Har du hatt høstferie? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...