fredag 28. september 2012

Første oppgave ferdig!

Nå er jeg ferdig med å skrive min første oppgave for i år, og den klarte jeg å skrive på bare to dager. Det var en teaterkritikk av teaterstykket "Boble" som gikk på Den Nasjonale Scene her i Bergen. Det er et teaterstykke for barn fra 0 - 4 år, så for min del var det ikke veldig spennende, men det passet veldig godt for de små :) 

Nå skal jeg ta helg med god samvittighet og nyte den fullt ut før det er mer skole igjen på mandagen! Har ikke store planer for helgen, mest slappe av tenker jeg. Men i morgen skal jeg og Anne Line besøke en liten baby, som naboen hennes fikk forrige lørdag.. tihi! 

Søte Anne Line og meg :)

Hva skal du gjøre i helgen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...