mandag 10. september 2012

2 toppturer på 2 dager!

På to dager nå har jeg vært på to toppturer her i Bergen, og for en flott natur vi har i Norge! 

I går, søndag, var jeg med Anne Line og Thomas på Ulriken, det er det høyeste fjellet av de 7 fjellene i Bergen, og man kjente det i kroppen når turen var ferdig. Men det var en utrolig fin tur, vi hadde fint vær og koste oss i hverandres selskap :) Det var slitsomt å gå opp, og vi gikk en litt omvei, så turen ble litt lenger enn planlagt, men på vei ned var det strakaveien rett ned(bokstaveligtalt), satte oss på rumpa og sklidde ned nesten :)

TAKK FOR TUREN :) 

Halvveis opp :) 

I dag gikk jeg opp Fløyen, jeg byttet ut en tur på treningsstudio med en tur på Fløyen. Det fristet virkelig ikke å dra på treningsstudioet i dag!! Været var ikke supert i dag, men allikevel ble det en veldig grei treningstur. Jeg brukte 36 minutter opp, og det syns jeg er veldig bra til å være meg :) 

Grått og stusslig i Bergen i dag! 

Da har jeg gått 4 av sju fjell her i Bergen, så tre igjen :) 

Har du gått noen av de 7 fjellene i Bergen?

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...