torsdag 20. september 2012

Fotoshoot!

I dag har jeg gjort noe utrolig gøy! Jeg var litt skeptisk i begynnelsen, for jeg føler meg ikke veldig fotogen. Men til slutt så sa jeg ja, og jeg skulle da på fotoshoot! 

Jeg har gjort det før når jeg gikk på folkehøgskolen, men det begynner å bli en stund siden nå. Jeg fikk med meg Anne Line på shooten, og det var utrolig morsomt. Først måtte jo sminke og hår fikses og det ble bestemt at jeg skulle være litt rocka. Håret fikk volum(Masse volum) og jeg fikk på svart øyenskygge(etter masse om og men).. Anne Line skulle egentlig bare være med å se på, men jeg fikk overtalt henne til å være med på bildene også :) 

Jeg har ikke fått sett så mange bilder enda, men jeg ønsker å gi dere en liten sniktitt på de jeg har fått sett og de ble så utrolig fine! Det blir bare bilder av meg, da jeg ikke har spurt Anne Line om jeg får legge ut bilde av henne(selv om det ikke er noe fare, siden hun er syykt fotogen)!! 


Satte på falske øyevipper også, og det gjorde at øynene mine sto skikkelig frem :) 

Sjekk ut fotobloggen til Karoline Sliper for flere fantastiske bilder! 

Hva syns du om bildene? 

4 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...