torsdag 27. september 2012

Ett glimt av sommer!

I noen dager nå har vi hatt ett lite glimt av sommervær her i Bergen! Det har vært så nydelig vær, ikke en eneste sky på himmelen og solen har faktisk varmet. 

Var litt skittent på veien :) 

Siden vi har hatt et slikt flott vær i Bergen, så har det ikke vært noen grunn til å sitte innendørs. Så disse dagene har det blitt noen fjellturer på meg.. Og hvor godt er det ikke å få beveget seg i den vakre naturen her, enn å løpe inne på ett treningssenter? 

På toppen av Lyderhorn med Anne Line :) 

Fiiiine Bergen byy :) 

Etter at jeg flyttet til Bergen har jeg funnet ut at det er viktig å nyte de få soldagene man har!! Nå har dessverre regnet kommet tilbake, men da passer deg seg fint å sitte på skolen og skrive oppgave :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...