torsdag 13. september 2012

Venninnekos ♥

I dag tok jeg og Anne Line turen til byen og koste oss før hun skal reise hjem for helgen og besøke sin mor! Først var vi på Lagunen og kjøpte regnbukse til meg og reiste deretter ned til byen. I byen vindusshoppet vi litt før vi fant ut at vi skulle sette oss på en pub og ta ett glass med cider :) Mens vi satt der, fikk vi så innmari lyst på oreo kake, så da ble det en "romantisk date" på Egon, hvor det ble ett stk oreo kake på deling! 

En utrolig koselig dag, men ei super jente :) 

"Tror aldri jeg har starta å drikke så tidlig før" - Anne Line! 


En utrolig god oreokake!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...