fredag 14. september 2012

Ønskelisten min til bursdagen!

Det er fortsatt en liten stund til jeg har bursdag, men tenkte det kunne være greit å legge ut en liste nå så folk kan begynne å tenke på hva de vil kjøpe til meg :) Det var også noen som ville at jeg skulle gjøre det også, når jeg skrev det på facebook (link) siden min, så da kommer en ønskeliste til dere her. 



PUMPS! (link)



Dette er det jeg kommer på i farten, om det er noe mer jeg kommer på at jeg ønsker meg, så kommer jeg til å oppdatere denne siden!!

Var det en grei ønskeliste??

2 kommentarer:

  1. Ja det var vel greit det der..Lett og få tak i det meste..Men jeg mener og huske at du fikk vinter sko i fjor jeg da men...Kanskje jeg husker feil eller???

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, jeg gjorde kanskje det! Men da må de stå hjemme ett sted tror jeg, for her er de ikke ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...