torsdag 10. mars 2011

1 år og 10 mnd!

I dag begynte jeg halv to på skolen, vi hadde selvfølgelig fri i matten, men måtte på skolen for å ha pedagogikk! I dag var det faktisk en veldig grei time i ped :)
Når jeg kom hjem, satte jeg meg og så på tv og bare slappet av, Erik var ikke hjemme så da var det ikke mye spennende og gjøre. Middag kunne jeg heller ikke lage, for han skulle innom butikken for å kjøpe pitabrød!

Men tilbake til overskriften.. I dag har jeg og Erik vært sammen i 1 år og 10 måneder! Det har vært noen helt fantastiske måneder! Når Erik kom hjem i dag ble jeg kjempe overrasket.. Trodde han bare kom hjem med pitabrød og margarin, men han hadde kjøpt 10 røde roser til meg! Er ikke han verdens søteste kjæreste så vet ikke jeg! Elsker han over alt på jord <3



















Se så fine rosene var :) Elsker Erik over alt på jord <3

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...