søndag 27. mars 2011

Kanelsnurrer!

Nå lager jeg kanelsnurrer som en liten overraskelse til min kjære, han har hatt så mye skole å tenke på om dagen og begynner å bli så lei! Han er hos en kompis nå og jobber, så da benytter jeg sjansen med å bake litt :) Jeg tror han kommer til å like de og får noe annet å tenke på en liten stund :)

Det er alltid koselig å gjøre noe fint for andre, jeg liker veldig godt å bake, så da syns jeg det er en fin ting å gjøre for andre. Selv om det ikke alltid er så veldig sunt, så kan man unne seg litt sånn en gang i blant :)

Jeg sitter også å følger med på hånballkampen som går på tv, Norge - Danmark.. Nå begynner 2. omgang igjen. Den er ikke så spennende, så lenge det ikke er en viktig kamp, men gøy å følge med :)¨

- Hva driver du med i dag?
- Har du hatt en fin dag?
- Hva liker du å gjøre for andre som du bryr deg om?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...