mandag 14. mars 2011

Dagens innkjøp!

I dag ble det en svipptur til Sotra på shopping! Eller jeg skulle egentlig ikke ha noe, for jeg må jo spare til sydenturene jeg skal på! Men når Renate kommer inn på kremmerhuset eller black design, smelter hjerte hennes.  Jeg begynner nesten å sikle når jeg kommer inn i de butikkene for det er så mye fint der som jeg gjerne skulle ha hatt. Så i dag ble det noe med meg hjem, mye var det ikke...

Det jeg har kjøpt er en tavle hvor man kan skrive søte små beskjeder til hverandre med kritt! Den er fin og bruke om den ene ikke er hjemme og den andre skal ta seg en liten tur ut og vil skrive igjen en beskjed :)

Bilde tatt fra Kremmerhuset.no

Jeg kjøpte også en liten magnet til Erik, for jeg syns han fortjente en liten ting som en sen 1 år og 10 mnd gave.. også har han vært så flink i det siste og gjort mye her hjemme :) Elsker virkelig denne gutten her, han er bare fantastisk! Derfor fikk han denne av meg: 


"I'm not bossy. I just have better ideas than you!"

Hva syns du om mine innkjøp?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...