søndag 13. mars 2011

Hekle teppe!

Jeg har også lovet at jeg skulle legge ut bilder av teppe jeg hekler, og det har jeg tenkt til å gjøre i dag. Jeg liker veldig godt de fargene jeg har valgt, og kan være både jente teppe og gutte teppe. Jeg har ikke tenkt til å hekle baby teppe, for jeg har jo ikke noe barn og hekle det til, men det blir et koseteppe til meg og Erik som vi kan bruke på late dager :)

Slik ser teppe mitt ut:


Jeg har ikke montert det sammen enda, men det er fordi jeg venter med det til jeg er ferdig med alle lappene! Dette fordi jeg tror jeg kommer til å få for lite garn, og at det da blir forskjellige farger på hvitfargen rundt, så lenge garnet ikke kommer fra samme parti. 

Hva syns dere om det? 
Vil dere ha oppskriften på hvordan jeg gjør det?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...