torsdag 10. mars 2011

Sydenferie bestilt!

Da har jeg og Erik bestilt sydentur til sommeren :D
Vi skal ta turen til Tyrkia i Alanya, noe som kommer til å bli helt topp! Gleder meg allerede <3
Vi skal på en måte dra sammen med ei venninne og kjæresten hennes, pluss et par til, men vi skal bo på ett annet hotell. Dette fordi de bestilte tur før oss, men dette går helt fint!


Bilde tatt fra google! 

Hotellet vi skal bo på heter Bayram og ser slik ut utenpå :) Det er ikke det beste hotellet, men det var billig og helt greit for oss.. Vi skal jo uansett bo på stranden dagen lang og nyte late dager i solen :)

Bayram

Jeg har vært i Tyrkia en gang før, og likte meg svært godt der! Det var helt fantastiske strender og mye billige klær! Jeg tror det har blitt litt dyrere der nå, siden de har blitt med i EU, men noe positivt med det er at selgerne ikke er så innpåslitne lenger, noe de var den gangen jeg var der!

Jeg skal også på tur med mamma uka før påske, da tror jeg turen går til Tenerife! Jeg har også vært der før, men nå skulle vi en helt annen plass, skal på en liten øy faktisk :) Gleder meg!



Hva har du planlagt for sommerferien? Skal du på sydenferie?


-Renate-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...