søndag 13. mars 2011

Erik vært på lan..

.. å da ser han slik ut! 


Han har vært på lan i hele natt og ikke sovet ett sekund, så skjønner godt at han er trøtt! Han dro i går rundt 17.00 tiden og kom hjem i dag ved halv tre tiden. Nå ligger han som ett slakt på sofaen og sover.. Kom med ett utbrudd i sta når jeg klarte og lage en litt høy lyd "Tror jeg sovna jeg". Haha, han er søt da <3 

Jeg må også fortelle om været i dag, for det er så sykt kjiipt! Det bare regner og regner i Bergen i dag(kanskje ikke noe nytt), men det snødde en god del her om dagen, så det ble litt koseligere ute, men nå regner jo all snøen bort igjen :(
Det ligger fortsatt snø på bakken, men skal det fortsette og regne som det gjør, så er den borte i løpet av dagen! 


Man ser kanskje ikke så godt at det regner, men det gjør det virkelig! 





1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...