tirsdag 15. mars 2011

Dårlig dag..

I dag startet ikke dagen veldig bra.. Først klarte jeg og forsove meg, så måtte stresse for å rekke røntgen timen min.. Men når jeg drev og laget meg frokost og skulle åpne kjøleskapsdøra, så faller det en juice kartong ut og blir ødelagt, så det ble juice over hele gulvet! Heldigvis har jeg en snill kjæreste som tørker opp for meg mens jeg stresser rundt for å få med meg alt jeg trenger!
Når jeg kommer på røntgen får jeg heldigvis en positiv beskjed, og det er at det ikke var noe galt med meg, men at det bare var normalt! Da ble jeg litt glad igjen :)
Men så lenge jeg fikk en slik oppvåkning i dag, så skal det mye til for at dagen blir bra.. Går jo rundt og er konstant trøtt og føler meg helt ødelagt i kroppen, så egentlig burde ha sovet en liten dupp! Men det har jeg ikke tid til, for kl 3 skal jeg møte noen fra klasse på peppes og se på de spise pizza :) Det blir koselig da, så da får jeg skru på smilebåndet og ha det koselig :)

Resten av dagen blir vel bare å gjøre litt skolearbeid og slappe av hjemme med kjæresten :)



Nå ble det mye klaging her, men jeg måtte bare få det ut et sted, så da ble det her :)

Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...