lørdag 12. mars 2011

Strikkede sokker!

Tenkte jeg skulle dele oppskriftene på sokkene jeg har strikket! Jeg fortalte litt om de sokkene før i bloggen. De blir mye brukt her hjemme, og er kjempe gode og varme.

Jeg har hentet oppskriften fra Drops Garnstudio. Der har de kjempe mye fine oppskrifter, og jeg kunne gjerne ha strikket alt sammen :P. Du kan få oppskriftene på  norsk, svensk og dansk, noe som er veldig greit. Jeg selv valgte selvfølgelig og ta de på norsk.
Jeg syns oppskriftene er helt greie og følge, de forklarer veldig bra hva du skal gjøre, sånn at de som ikke har strikket mye før også forstår de. Det eneste er at det kan være en del forkortelser som kan være vanskelig å forstå, men da er det veldig fint at hjemmesiden har en side du kan finne hva forkortelsene betyr.

Du kan finne absolutt alt av ting på Drops Garnstudio, det er også hekle oppskrifter der! Både til voksne og barn, og tilbehør. De har en god og oversiktlig meny hvor du lett finner det du vil ha :)

Har du noen spørsmål angående oppskriften er det bare å kontakte meg, så skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan :)



-Renate- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...