onsdag 16. februar 2011

Endelig!

Endelig har jeg fått levert inn naturfag oppgaven min.. Har vært kjempe effektiv i dag, og skrevet over 1000 ord :) Det er godt å slippe og tenke på den noe mer og vite at jeg ikke har noen oppgaver og skrive på en liten stund..

Endelig skal jeg snart hjem en tur, på denne tiden i morgen sitter jeg på toget og lengter hjem :) Tihi! Vi er fremme i Hamar kl 08.00, så håper virkelig jeg får sove på toget! Blir godt og se igjen litt kjentfolk, selv om jeg ikke rekker og se igjen alle, for kommer til å gå i ett denne helgen! På fredag skal jeg møte mamma før hun skal på jobb, så skal jeg spise middag med pappa, Vigdis og Tom-Stian, så skal jeg til Trine på bursdag.. Forhåpentligvis kan jeg legge meg etter det :P
På lørdag er det bursdag for bestemoren til Erik, hun blir 80 år :) Og på søndag reiser vi til Bergen igjen, og vips var den helgen over! Jada, tiden flyr!

Når jeg kommer tilbake til Bergen stopper ikke kjøret.. NEIDA! Da er det pakke ut fra helgen, og pakke til en tredagerstur med klassa.. Da reiser vi nemlig til Mjølfjell for å stå på ski og leke oss! Dette kan bli spennende! Heldigvis er det spådd fint vær på den turen, så kommer til å bli en topp tur :D Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!

Men nå skal jeg finne senga mi, en lang dag venter i morgen! God natt godt folk!

Ut på tur og aldri sur! :D

-Renate- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...