tirsdag 8. februar 2011

Fin fin kveld :)

Har hatt en fin kveld hos Anette i kveld.. Det gjorde dagen bedre enn hva den har vært :)
Nå er det snart senga for min del. I morgen går dagen til å ha førstehjelp og svømming på skolen, det blir veldig spennende.. Så skal vi trene litt etterpå, kanskje være igjen og svømme på skolen :)

I morgen burde jeg vel også skrive litt mer på naturfag oppgava, har ikke blitt så mye skriving på den i dag gitt.. Men jeg var flink og skrev ned ting jeg kunne ha med når jeg var på jobb i går, så har da kommer litt i gang med den :)

Meen da runder jeg av her, og finner senga.. :) God natt <3

-Renate-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...