onsdag 9. februar 2011

Ekstrem oppussing!

Jeg syns det er ett helt fantastisk program! Jeg elsker og se på det.. Det er helt fantastisk hva de gjør for mennesker, og snur livet dems helt opp ned! Man kan se på hele kroppen hvor glad de blir for at det faktisk er noen som kan hjelpe dem og få ett fantastisk liv. Ikke at de ikke har hatt ett fantastisk liv før, man kan se på de at de har stor livsglede og virkelig setter pris på det livet de hadde, men det bare topper seg når de får en sånn overraskelse.

Ikke bare det at de hjelper folk som trenger hjelp, men så syykt fine hus de lager. Skulle ønske jeg var så flink til å designe hus og at det var min jobb! Jeg har alltid ønsket og bli interiør arkitekt, men dessverre har jeg ikke gode nok karakterer til det.. Men nok om det!

Jeg bare elsker det programmet, nesten så jeg kan begynne og gråte når jeg ser på det! :')

Hva syns dere om det programmet? 
Har du sett på det før?

-Renate-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...