onsdag 9. februar 2011

Trening

Tenkte kanskje jeg kunne legge ut om  hvordan og hva jeg trener! Jeg har satt meg som mål og trene minimum to ganger i uken, helst tre. Som regel trener jeg styrke og kondis på styrkeapparater og tredemølle. Dette syns jeg er helt greit, men etter en stund har jeg merket at jeg gjerne skulle hatt litt variasjon, så i dag var jeg og svømte. Har også tenkt til å starte på step/aerobic og andre sal-timer.

Jeg har ikke mye erfaring med trening, trente litt før jul, men da var jeg ikke så flink som jeg har vært nå etter jul. Men nå er det ett par jenter i klasse som også har begynt, så da blir det lettere og dra på trening, når jeg vet at de skal også :)

Trener du til daglig?
Hva trener du?

-Renate-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...