tirsdag 8. februar 2011

Sliten

Det er hardt og stå opp kl 7 om morran for å dra på skolen.. og dagen blir ikke bedre når man står 3 kvarter og venter på bussen som gjør at du kommer 20 min for seint til timen, for så å sitte fra 9 til halv 1 og hører på en veldig kjedelig lærer som snakker så monotont som det bare går an! Er det rart man blir gal, sier jeg bare :P

Når jeg kom hjem la jeg meg som et slakt på sofaen, noe som var veeldig godt :) Nå venter jeg bare på at min bedre halvdel skal komme hjem, så det kan bli noe middag her :) Senere får Erik besøk av Audun og de skal se på en veldig spesiell film, så jeg stikker og finner på noe med Anne Line i stedet :)

Hvordan har dagen deres vært i dag? 

-Renate-

2 kommentarer:

  1. Spesiel film?? Den var awesome, vet du var lei deg fordi du ikke fikk sett den.

    SvarSlett
  2. Uff ja.. Det var litt trist. Jeg gråt meg i søvn i natt :(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...