mandag 14. februar 2011

Strikke sokker!

Nå har jeg begynt og strikke sokker til min kjære samboer.. Han sa han frøs litt på beina, så da er det bare og ta  fram strikkepinnene og strikke :) Er bare vanlige raggsokker jeg strikker til han, fant en oppskrift på nettet som var lett og følge :)

Jeg er ikke kjempe flink til å strikke, men jeg strikker småting som jeg vet at jeg får til. Er det noe jeg ikke skjønner ringer jeg bare til mormor og spør hva det betyr.. Hun hjelper gjerne :)
Jeg er akkurat ferdig med og strikke ett par sokker til meg selv, de var litt mer avanserte enn Erik sine, jeg har flette mønster på mine.. De sitter godt plantet på føttene mine i dag :)



Dette sokkeparet strikket jeg til meg selv, bare i brunt :)

Har du strikke noen gang, er du flink? 

-Renate-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...