onsdag 20. april 2011

Soool :)

Åh, det er helt fantastisk når det er så fint vær ute, blir i så godt humør av det! Det er så godt å vite at endelig er sommeren på vei og man kan tørke støv av bikinien. Man slipper å ha på seg en tjukk dunjakke bare for å gå ut og hente posten, og man slipper å gå rundt med sokker hele tiden. Det er deilig det, å kunne gå rundt barføtt :)

I dag skal vi faktisk møtes og spille volleyball. De har satt opp nettene på Koigen i Hamar :) Det kan bli spennende, for det er veldig lenge siden jeg har gjort. Ikke at jeg er så veldig god fra før, men det er gøy :)

Men før det er volley, skal jeg være med pappa og besøke farmor og farfar. Farfar har det ikke så bra om dagen, de tror han har blitt deprimert :/ Han har hatt slag, så har litt problemer med å gå og bruke venstre arm, dette gjør jo at han ikke har muligheten til å gjøre så mye. Så jeg og pappa skal prøve å muntre han opp litt, og kanskje få han med til legen :)

Nå skal jeg snart innta frokosten, og ta meg en tur ut i solen :)



Hva skal du gjøre i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...