mandag 18. april 2011

Skogbruksmuseet!

I dag skal jeg en tur på Skogbruksmuseet i Elverum, der skal jeg finne arter til 20 arter oppgaven jeg skal skrive.. Jeg har fått med meg Erik og Stina, så da slipper jeg å gå der alene :) Der er det dyr av alle slag som man kan se på, fuglene kan man høre hvordan kvitrer :) Er lenge siden jeg har vært der, så har nok blitt en del forandret siden sist jeg var der :)

Er ikke bare bare å ha påske, får ikke fri av den grunn akkurat, skolejobbing må det være allikevel.. Egentlig skulle jeg ha lest til Fysisk fostring eksamen også, men det var ikke i tankene mine å ta med meg den boka hjem, så det får vente til etter påske :)

Nå sitter jeg og venter på at Stina og Erik skal komme og hente meg, så vi får kommet oss til Skogbruksmuseet :)



Hva skal du gjøre i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...