søndag 17. april 2011

Påskeferie :)

Nå er det endelig påskeferie, noe som blir helt fantastisk! Jeg har kommet meg hjem til Løten, og er klar for å slappe av, eller det blir ikke helt avslapping. Kan dessverre ikke legge skolen helt vekk, siden jeg har en stor oppgave som skal leveres 1. juni. Jeg må observere månen, sola og Venus også må jeg finne 20 arter og skriv om.. Jadda, veldig spennende!

Men tilbake til påskeferien, jeg har ikke store planer. Det var snakk om å dra til Trysil eller noe å stå på ski, men det tror jeg ikke blir noe av for min del. Skulle egentlig til Sverige en tur på torsdag, men mamma har tatt på seg å jobbe, så da ble ikke det noe av :( Får se om jeg drar med meg Erik i stedet :D Hehe!
Noe jeg vartfall skal er å besøke pappa, han har nemlig fått seg ny hund, Bobben. Det er en golden rettriver og er kjempe søt :D

Videre får jeg bare se hva jeg får tid til, en uke går veldig fort ;)



Hva skal du gjøre i påsken? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...