torsdag 21. april 2011

Honning!

Min far og en venn av han produserer honning som de selger og lager Dram av. De har laget en blogg hvor de skriver om det de driver med og hvordan du kan kontakte de. Siden er under utvikling, men begynner og bli veldig bra :)

Jeg har smakt honningen og syns den er kjempe god, og jeg er ikke så glad i honning fra før. Den er veldig god å ha på brødskiva eller i te :)
De har tre forskjellige størrelser på glassene, så man kan begynne med et lite glass og kjøpe et større senere om man syns honningen var god :)

Ta en tur innom bloggen dems HER, kontakt dem for priser og produkter :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...