tirsdag 19. april 2011

Maxi

I dag skal jeg være med Trine og Jonas på maxi, jeg har ikke sett de på veldig lenge, så blir kos å se de igjen :) Trine og Jonas er jo i Sogndal, mens jeg og Erik er i Bergen. Blir ikke lett å møtes så ofte da :) Erik kommer også en tur på maxi, så da blir det en dobbel date ;) hehe

Etter maxi-turen skal jeg bli hentet av pappa og bli med til han en tur, det blir koselig :) Gleder meg til å endelig få møte den lille valpen deres, Bobben, som er en golden retriver :)



Her er det bilde av min lillebror, Tom Stian og Bobben :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...