mandag 18. april 2011

Dagen i dag :)

Som jeg fortalte før i dag skulle jeg på skogbruksmuseet, og der har jeg vært :) Det var veldig koselig og vi hadde det veldig gøy. Det var mye spennende å se på og vi fikk være med på påskerebus, så krysser fingrene for at Stina vinner :D

Siden det var så fint vær i dag, så gikk vi litt rundt ute der og koste oss.. Vi gikk "hinderløypene" som var der og følte oss som små barn igjen :P
Senere på dagen ble jeg med til Erik, siden mamma skulle jobbe til 9 på kvelden. Kjedelig å sitte hjemme alene og bare sture :P Vi var ute omtrent hele tiden, bortsett fra når vi skulle spise. Er så godt der er fint vær ute :D
Vi fant ut at vi skulle ta oss en tur ut i skogen for å se om vi fant noe spennende til artsoppgaven min, og der fant vi en maurtue, det var maur over alt!

For å få en mer "spennende" dag, fant vi ut at vi skulle få maur til å sloss! Vi skulle ta vanlige skogsmaur sammen med svartmaur, og gjett om det ble kamp! Snakk om hobbyproblemer kanskje xD

Her kommer noen bilder fra dagen :)







En veldig morsom dag :)

Hva har du gjort i dag?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...