søndag 25. mars 2012

En uke igjen..

..til praksis er ferdig og det er påskeferie! 

Da er snart 6 uker med praksis over(hvor de ukene har blitt av, aner jeg ikke) og de har gått så alt for fort.. Kommer til å savne alle barna og ansatte når jeg er ferdig, men samtidig skal det blir godt å være ferdig med praksis også, slippe å stå opp til en umenneskelig tid for eksempel.. hehe! Det blir ufattelig trist å gå ut døren der på fredag og vite at man ikke skal tilbake dit noe mer, det har jo vært seks flotte uker :) 

Om en uke er det også påskeferie og da skal jeg hjem til mammaen min Skal bare kose meg masse og håpe på strålende påskevær! Jeg skal også jobbe to dager, men det skal jeg nok overleve, litt ekstra penger kommer godt med :) 

 

I morgen skal jeg bestille meg tur til sommerferien, sammen med to(kanskje tre) jenter! Hvor vi skal får dere vite i morgen, hvor tror du vi skal ta turen? 

Gleder du deg til påske? 

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...