mandag 25. april 2011

Hei og hopp, dette er topp!

Nå er det snart på tide og avslutte påsken og reise til Bergen igjen. Vi skal ta toget 14.04 fra Hamar, og er vel i Bergen ved 23.00 tiden eller noe :)

Nå skal vi være i Bergen i ca 6 uker, før vi reiser hjem igjen. I løpet av den tiden så har jeg hatt 3 eksamener og Erik har hatt 2 (Tror jeg), så nå blir det en veldig spennende tid fremover. Kom gjerne med tips til hvordan vi kan holde motivasjonen oppe under eksamenslesningen, det tror jeg virkelig trengs!

Det skal bli godt å komme tilbake til Bergen, komme igang igjen med hverdagen og styr. Men det skal bli enda deiligere når vi skal hjem igjen, da blir det to uker i Tyrkia sammen med gode venner :) Men påsken har vært kjempe bra, har hatt strålende sol hele tiden, vært med gode venner og familie og bare slappet av, livet er herlig :)

Og en ting til, i går fikk jeg påskeegg :D Moren til Erik hadde gjemt forskjellige påskeegg rundt i huset, og i hvert av dem lå det en lapp med en ledetråd om hvor neste lå.. Morsomt :)



Hvordan har deres påske vært?
Har du fått påskeegg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...