mandag 4. juni 2012

Soooommmerrfeerieee!!!

Kan ikke beskrive hvor godt det føles å ha sommerferie, ingen eksamen å tenke på lenger! Jeg slapp forresten å ha pedagogikk muntlig i dag på grunn av streiken, så jeg er nå overlykkelig! Det er også bare 5 dager til London, noe som kommer til å bli en super duper tur!!!! 
Skal ikke åpnes igjen på en GOD stund! :) 

Gleder meg til flere slike dager ^^ 

Planene mine frem til London er å pakke ned ting i leiligheten, slik at det er klar til å bare flyttes over dit jeg skal flytte og noe er klart til å tas med hjem :) Så i dag skal jeg en tur på IKEA for å handle flyttekasser og komme igang! 

Ha en strålende dag videre, dere er fantastiske alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...