fredag 8. juni 2012

Låååndååån!

I morgen tidlig er det duket for en tur til London, om vi kommer til å rekke flyet da! Det er jo vekterstreik om dagen, og den skal trappes opp fra lørdag morgen. Det vil si at det kommer til å bli køkaos i morgen, selv om vi reiser umenneskelig tidlig :P


I følge BT(Bergens tidene), så skal i overkant 2000 mennesker ut å fly mellom seks og åtte lørdag morgen, flyet vårt går kl sju, så er stor fare for kø! Innsjekkingen åpner 04.30, så vi har planer om å møtte opp til den tid.. Selv om det er klart at det blir kø og kaos i morgen, gleder jeg meg til å reise.. Er sikker på at dette blir en AWSOME tur! 


Men så har jeg ett spørsmål til dere der ute, hva skal man pakke med seg? Har ikke planer om å ha med meg så alt for mye, da det helt sikkert kommer til å bli shopping der nede :)

Hva skal jeg pakke? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...