torsdag 21. juli 2011

Godt med litt ferie :)

Det er deilig å være hjemme og ha ferie, og bare nyte late dager når man ikke jobber :)

Nå har mamma reist på ferie, så jeg har huset for meg selv(nesten)! Erik er jo her av og til, også bort det jo to katter her. Kattene tror jeg, begynner og bli mer venner, de har da vartfall nærkontakt. Om det er bra nærkontakt, det er jeg litt usikker på, for det kan gå vegg i mellom her :P 

I morgen skal jeg være med familien til Erik på Hunderfossen og slå av noen timer, det blir koselig :) Får se om jeg klarer og huske kameraet og får tatt noen bilder, som dere kan få se :) 

Nå ligger Chanel, som navet på pusen ble, og sover! Hun ligger på ryggstøtten på sofaen, tror hun trives best der, for hun ligger der hele tiden om det ikke er et fang ledig. Nå skal jeg snart finne senga også, så jeg holder meg våken når jeg er på Hunderfossen :)



God natt :)

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...