søndag 10. juli 2011

Glemmer bloggen!

Det er ikke helt bra, men jeg glemmer å oppdatere bloggen nå i sommer! Det er mye som skjer om dagen, enten så jobber jeg eller så finner jeg på ting med venner! Så det er ikke bloggen som frister mest om dagen, men det kommer da et innlegg i ny og ned! 

Det går veldig bra med pusekatten, hun er veldig aktiv og storkoser seg hos oss! Den andre pusen som er her(simba) koser seg ikke like mye. Han likte ikke helt at det skulle komme en liten krabat og ta over huset hans. Men det som er teit, er at han er mer redd henne enn hun er redd han! Pysekatt altså :P Men om en måned er hun borte, så da blir han vel kanskje glad igjen! 

"mormor" gav meg bare resten av makrell i tomat boksen, og det var godt :)

Nå til uken skal jeg jobbe hver dag, bortsett fra torsdag. Det blir nok da en veldig laang uke, men det blir penger ut av det :) 

Nå skal jeg straks finne sengen, jobb kl 9 i morgen! Kom på Maxi og handl som dere aldri har handlet før :D 

God natt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...