mandag 20. februar 2012

Syyk!

Skulle egentlig ha vært i barnehagen og jobbet i dag, men istedet så er jeg hjemme og er syk. Jeg våknet med sykt vond hals og vondt i hode og øyne. Jeg hadde nesten ikke stemme og bestemte meg da for å tilbringe dagen hjemme og håpe på at jeg blir frisk igjen. Heldigvis har jeg en god kjæreste som tar godt vare på meg ♥

Mine bestevenner om dagen :)

Stemmen har ikke blitt noe bedre i løpet av dagen, må nesten presse frem ordene for å få sagt noe. Derfor holder jeg for det meste munnen lukket, så det er stille for Erik her hjemme i dag.. hehe! Hadde ikke vært så bra å være i barnehagen i dag heller, tror jeg hadde vært helt utslitt når jeg kom hjem.. Jeg får jo heller ikke snakket til eller med barna :P

Jeg skal tilbringe dagen med å skrive litt praksisfortellinger, veiledningsnotat og forberede meg til lederdag og samlingsstund. Jeg skulle egentlig ha veiledning på onsdag, men praksislæreren ville heller ha det i morgen. Lederdagen skal jeg ha på onsdag, mens samlingsstunden skal være på torsdag, så jeg har litt å forberede meg på i dag, spennende, men skummelt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...