torsdag 10. mars 2011

Nytt prosjekt!

Jeg har begynt på et nytt prosjekt!
Jeg begynte for en stund siden, etter å ha blitt inspirert av en annen blogg :)
Det jeg har begynt med er bestemorruter, som skal bli til et teppe.. Har alltid syns sånne tepper er kjempe fine, men aldri visst hvordan jeg lager de. Men etter å ha funnet en blogg (Trykk her)som hadde en kjempe bra oppskrift bestemte jeg meg for å begynne! Jeg elsker jo å hekle og strikke, så dette passet midt i blinken!


Bilde hentet fra google!

Det kommer bilder senere og kanskje jeg skal prøve og beskrive hvordan jeg gjør det!

Har dere noen gang laget bestemorruter? Send gjerne link til din blogg om du har lagt de ut :)

-Renate-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...