onsdag 28. november 2012

Når en pepperkakebaker..

... baker pepperkake kaker! 

De siste dagen har det gått i pepperkaker her i huset! På lørdag bakte jeg pepperkakedeig og i går(tirsdag) ble deigen bakt ut. Både som pepperkakehus og pepperkaker til å pynte med(+ noen til å spise). I dag ble pepperkakehuset pyntet og satt på plass! 

Noen pepperkaker ble litt vell godt stekt, men med litt melis ble de fine de også. 





Har fått skikkelig julestemning av dette her! Julemusikken har vært på høytalerene i flere dager allerede her i huset, men når pepperkakehuset kom på plass ble det så mye bedre! Nå mangler bare snøen, men den regner jeg med(krysser fingrene) at er på plass når jeg kommer hjem :)

Har du bakt pepperkakehus i år? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar på bloggen min, jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger og tips fra dere lesere :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...